fredag 12 juni 2009

Vem är jag?!

Hej,
Maria heter jag, kallas för MIA. Jag är född -71. Jag är gift med Musa, Kurd från Turkiet. Vi har en gemensam son som heter Leon, född -05. Sedan ett tidigare förhållande har jag två barn. Adam född -96 och Amanda född -99.

Vi bor i Tumba, 25 min från Stockholm. Vi bor i en hyreslägenhet. Vi går i "hus köpar tankar". Söker väl inte 100% aktivt, men ekonomin planeras för hus.

Jag jobbar som barnmorska på KS-Huddinge. Min man jobbar inom restaurang branschen och är proffs på PIZZA.


Till att blogga har Camilla inspirerat mig,
target="_blank">cbanner-1.gif
alt="M I L L A" width="88" height="31" border="0"> Har hört talas om olika swappar som ordnas av MINDI,
href="http://mindidagar.blogspot.com/" target="_blank">m i n d i
Nu vill jag också vara med.



2 vänner:

Blogger Camilla skrev...

Hihi VÄLKOMMEN i GÄNGET !!!

Kramis på dig vännen

12 juni 2009 kl. 16:30  
Blogger Jag skrev...

Hej vad skoj säger välkommen till blogg världen Kram Katarina

13 juni 2009 kl. 20:41  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem