fredag 11 december 2009

11 December





I dag fick jag en fin JUL STRUMA :-) Alldeles lagom och fin.

Amanda har LUCIA i skolan idag. Vi vaknade vil halv sju och det är ju helt OK.

Leon och jag ska idag handla med min faster och sedan ska vi Lucia handla till HF. På söndag
har vi Lucia för de boende här på vår gata.

Ha en bra dag!

K:MIA

2 vänner:

Blogger Mormor S skrev...

Roligt att du tittade in på min blogg. Vad många fina paket du fått i Julswappen.
Önskar dig en trevlig jul.
Hälsningar Siv

17 december 2009 kl. 17:07  
Anonymous margit skrev...

Go förmiddag! Tittar in i din blogg o skickar dig en hälsning!! Ser att du jobbar på KK nån stans...det gör även jag. Jag jonbbar på Gynavdelning som sjuksköterska på Mälarsjukhuset..Bra arbete vi har!!
trevligt med julbestyren vi alla håller på med hemma...Fina bilder du har på bloggen av din dotter.Så fin i sin tomteluva...
Kramen! /Margit

19 december 2009 kl. 11:13  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem