lördag 13 juni 2009

Planterat

Idag har jag varit ute och planterat sommar blommor tillsammans med Camilla. Vi har gjort det i hyresgästföreningens namn. Vi är båda aktiva i föreningen här på vår gård. Roligt. Jag saknar att "hålla på " med jord. Jag drömmer om ett stort trädgårdsland.

Amanda ska gå på kalas hos en kompis i eftermiddag. Hon har klätt sig fint och bara väntar på att få gå.
Leon är med Musa i centrum. De ska fika och ha lite "papppa- son" tid.
Jag ska "bara vara". Skönt.
Adam är med sin pappa. Hoppas de också hittar på något roligt.

Jag lägger upp en bild på Amanda. Jag är så stolt över min dotter. Visst vi har våra stunder när vi är som hund och katt. Men för det mesta är vi överens. Amanda är mycket hjälpsam här hemma. Hon tar även egna initiativ till att städa och plocka.

0 vänner:

Skicka en kommentar

Tillbaka hem