torsdag 9 juli 2009

Blogg Candy hos Hobbyhärvans blogg


Titta in på Hobbyhärvans blogg och delta.

http://hobbyharvan.blogg.se/2009/july/blogg-candy.html?_tmp=1aad9dd73bdc80b4edc6a283bd89d92c0ba2e941


Vinnaren presenteras måndagen den 13 Juli.
Så med andra ord så måste du göra det du ska,
senast söndagen den 12 juli för att vara med i utlottningen.

1 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Mmm det är superkul att fynda och jag har planerat många loppisbesök i sommar =) Jo jag skall ju stå på loppis i bollnäs till hösten igen och där har jag en kille som samlar på disney så jag vet att jag har en köpare där =)
Annars så kan jag nog kränga dom på tradera oxå..
Trist att jobba natt..men kanske lugnare än på dagen i alla fall =)
Ha det gott!
Kraaaam
Sanna

9 juli 2009 kl. 15:07  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem