tisdag 7 juli 2009

Mina två senaste inköp




Apoteket har en säker, praktisk och snygg medicinlåda för endast 89 kr.
Amanda hade som uppgift att idag gå och köpa den, medan jag och Leon vilade :-)

Igår köpte vi en Sodastream, 1199 hos Ica Maxi.
Koncentrat vi köpte till var Cola, förståss och sedan Skogsbär. Två för 60 kr.
Amanda var överlycklig över "läskmaskinen".
Leon kallar den för "magisk".

2 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Hmm den där medicinboxen såg ju riktigt bra ut, hur stor är den? Jag har ju massor utav olika mediciner så jag behöver en rymlig box =)
Soda streamen är kanon när man har barn, vi spar massor utav pengar med hälp utav våran..man kan använda vanilg saft oxå så blir det ännu
billigare och absolut inte mindre godare! =)
Jo jag har sökt runt lite på jasmin och det verkar faktiskt som att det är en sådan =)
Mmm det är superskoj att fynda!
Kraaaam
Sanna

7 juli 2009 kl. 21:38  
Anonymous Anonym skrev...

Hihi, denna boxen från apoteket köpte jag. Men jag ska scrappa den!!!! Ska ha den i min pysselhörna som förvaring till nåt - vad vet jag inte än.Kanske köper jag en till, bara för att ha till medicinerna - de är en himla massa!!

(Du kanske inte läser gamla inlägg? Jaja, jag postar det ändå.)

30 juli 2009 kl. 21:16  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem