tisdag 10 november 2009

Tävling - Elsas pärldjur


Titta vilken söt räv, gjord av pärlor. Kolla in Elsas blogg och tävla om den söta räven!


Lottning sker den 26 november kl 19:00! Sista tävlingsdag är den 24 november!

5 vänner:

Blogger m i l l a h . s e skrev...

Hej hej!
Kikar in via julswappen =)
Ha det gott!

11 november 2009 kl. 19:22  
Blogger Annika skrev...

FÖRLÅT! Jag har alldeles glömt att svara på din fråga angående mönster på virkade trasmattor. Självklart kan jag ta kopior, alternativt scanna in och göra en pdf. Vilket föredrar du; kopior per post, eller en pdf att skriva ut själv?

11 november 2009 kl. 21:44  
Blogger Maritha skrev...

Hej!
Kikar också in via julswappen =)
Fast jag har tittat in hos dig tidigare via Milla som ju är min syster.
Ska bli så roligt detta med julswappen tycker jag. Kram

12 november 2009 kl. 00:03  
Blogger Fotograferande Maria skrev...

Hej! Kul att du swappar! Tredje året jag är med. Kika gärna i på min blogg. Kram Maria
www.mariasdagbok.blogspot.com

12 november 2009 kl. 09:14  
Blogger Fotograferande Maria skrev...

Hej!
Kul att du med swappar Kika gärna in hos mig!
Kram / Maria
www.mariasdagbok.blogspot.com

12 november 2009 kl. 09:26  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem