söndag 3 januari 2010

Bakat bröd



I eftermiddags blev jag baksugen. Fick till tre limpor.
Recept?! Hade inget!
2 påsar torrjäst och 2,6 l vatten.
Tog det mjöl som fanns hemma, salt och mörk sirap. Penslade med olja och strödde på musli ;-)
Brödet blev saftigt och gott.

Ni får njuta av fotot.

KRAM:MIA.

5 vänner:

Blogger Mindi skrev...

Så gott det ser ut!!!
Hoppas att allt är bra med dig?

Stor kram
M I N D I

22 januari 2010 kl. 11:08  
Anonymous Sanna skrev...

Mmm ser riktigt gott ut! =)
Hade jag inte varit magsjuk har jag nog kunnat tänka mig att köra igång ett brödbak..
Kraaaaam
Sanna

26 januari 2010 kl. 19:41  
Blogger Camilla skrev...

Nej NU ÄR JAG TRÖTT på att att läsa om ditt brödbak.. hihihi..
Nu vill jag läsa om någon annat..
Du hittar ju på så mycket så nog har du att blogga om..

Kramis din vän..

8 februari 2010 kl. 17:04  
Blogger Mindi skrev...

Kikar in till alla som är med i påskswappen. :)
Hoppas att allt är bra med dig?

Kram kram
M I N D I

19 mars 2010 kl. 12:32  
Anonymous Sanna skrev...

Tyst du har varit ett tag nu gumman..allt bra?
Kraaaam
Sanna

21 mars 2010 kl. 19:52  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem