söndag 13 november 2011

Farsdag 2011



Amanda (i rosa) och hennes kompis Madde (i rött) fixade farsdagsfrukosten här i morse.
Leon var den som fick väcka Musa-pappa, en timme tidigare än vanligt. Musa skulle ju till jobbet sedan.
Silviakaka blev det istället för tårta. Den bakade jag i går kväll.
MMSade även en bild till TV4 men den kom aldrig med i Nyhetsmorgon söndag. Hade ju varit extra roligt att få se pappa i huset på TV.
I eftermiddag har jag suttit och slagit in julswapps paket i 2 timmar. Är inte riktig klar än. Har några småsaker som måste kompleteras. Men jag hinner bli klar i god tid :D

KRAM

2 vänner:

Anonymous Johanna skrev...

Vad duktig du är som har slagit in paketen! det har inte jag än faktiskt, och jag har något paket kvar också. men det är ett tag kvar, så det hinns nog med :)

15 november 2011 kl. 08:03  
Anonymous Sanna skrev...

Har typ bara kommit halvvägs med att slå in mina swapp klappar, men än är det ju ingen panik.. =)

SV: Barnen blev supernöjd med kalaset så då är jag nöjd! =)

Kraaaaam
Sanna

16 november 2011 kl. 19:56  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem