söndag 5 juni 2011

Vinn ett presentkort


SUMOpix.com har en utlottning tillsammans med http://iverashus.blogspot.com/

bilden är från sumopix.com:s bildbank

Etiketter:

3 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Tack gumman! Sålde för nästan 800kr igår under dom få timmar jag hade öppet..skall strax iväg till förrådet och gräva fram lite mer "skrot" att lägga ut idag.. =)

Hoppas din helg har varit toppen! <3
Kraaaaaam
Sanna

6 juni 2011 kl. 10:47  
Anonymous Sanna skrev...

SV: Ja jag är supernöjd med min första dag, nu får vi hoppas att det håller i sig så jag får tillfälle att rensa ur lite.. =)

Mmm tyvärr bor mina flesta bloggvänner mer en lovligt långt bort..annars hade jag nog fått chansen att träffa ett gäng utav er nu.. =)

Kraaaaam
Sanna

7 juni 2011 kl. 01:11  
Anonymous Sanna skrev...

SV: Lös hud blir det ju en hel del..men magen kan man i alla fall hoppas på att få "fixad" men resten får man bekosta själv..

Katten kommer nog att få flytta ut på tradera, är rätt säker på dess ursprung så.. =)

Hoppas att du får en fortsatt fin vecka!
Kraaaaam
Sanna

9 juni 2011 kl. 12:17  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem