onsdag 5 januari 2011

2 saker jag vill ha!



Frågade "gubben" i går om vi skulle köpa en bakmaskin. Han tycker att det är onödigt! Baka bröd är inga problem!!
Så nu har han lovat baka var 3e dag! Så vi får se om det blir bakmaskin till slut eller *S*

Sedan är det denna degmaskin jag vill ha! Den är ju bara sååå snygg!!
Kostar runt 5000 kr, dyr!

3 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Kul att du kommit igång lite med bloggandet igen tjejen!! =)

SV: Jodå jag skall starta upp min säljblogg..är inte riktigt hundra pigg just nu bara så jag har inte fått tummen ur..men den kommer.. =) hihi..

Kraaaaam
Sanna

5 januari 2011 kl. 14:36  
Blogger Gila skrev...

Fast en "assistent" håller en livstid! Bra investering!

6 januari 2011 kl. 19:10  
Anonymous Lillmonster skrev...

:) Jag fick en bakmaskin av fd sambon (nuvarande särbon) i julklapp för ett par år sen. I början användes den rätt mycket men då vi är en stor familj så räckte brödet knappt till. Nu har han tagit bakmaskinen och jag investerade i en Assistent istället.
Jag var också inne på en Kitchen Aid men Assistenten vann - lite billigare samt att den tar 1½ l degvätska. Passar mig perfekt. ;)

Kram Kram

8 januari 2011 kl. 14:28  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem