tisdag 19 oktober 2010

JUL SWAPPEN 2010

Jag har anmält mig!
Ska bli roligt och spännande.

http://julswappen.blogspot.com/

5 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Nämen hej tjejen! Har varit så "dött" här inne hos dig länge nu så det är superkul med ett litet livstecken!
Hoppas allt är bra med dig!

Kraaaaaam
Sanna

19 oktober 2010 kl. 13:33  
Blogger Poohtra skrev...

Hej !
Kikar runt till alla som är med i Julswappen. Kanske blir du MIN eller jag DIN tomte? Spännande.

Kramar från Petra

12 november 2010 kl. 16:05  
Blogger ♥ Franska Liljan ♥ skrev...

Tittar runt hos alla julswappare för att säga Hej!

Hälsningar Helena

15 november 2010 kl. 12:36  
Blogger Mindi skrev...

Yes detta är skoj. :)
Stor kram
M I N D I
... som kikar in till alla i julswappen :)

23 november 2010 kl. 10:51  
Anonymous Jennie Lindblom skrev...

Åh! Va skoj! Har nu varit inne och läst och skulle kunna tänka mig att vara med nästa gång... Skall blåsa liv en en ny blogg tror jag för den jag har är endast till Jersey! Du kan väl skriva en reminder till mig nästa gång det blir ngn swapp.

HA en bra dag!

24 november 2010 kl. 20:29  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem