söndag 2 januari 2011

TRADERA statistik 2010


Har ju sålt en heldel under året på Tradera.

I år blev det sammanlagt 17 742 kr. Rätt bra tycker jag.

Övrigt jag sålt under året (ex Blocket) 1700 kr

MEN så köper jag ju också från Tradera. Det är portot som gör fynden dyra! Jag har räknat
in portot i köpesumman.

12 695 kr har spenderats i köp.

Det som gör mig mest glad är ju att man faktiskt sparar på miljön, genom att köpa begagnat.
Trots transporten...

1 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Ja tradera är kanon för att både sälja och köpa tyvärr.. ;) skratt..
Skall ut med mer saker där bara lite ork kommer.. =)

Ja tyvärr slänger den förra generationen allt för mycket som idag uppskattas utav den yngre generationen..men men det är väl kanske därför efterfrågan blir så stor också då det inte finns så mycket utav dom gamla sakerna kvar.. =)

Ha en god fortsättning gumman!
Kraaaaaam
Sanna

2 januari 2011 kl. 16:05  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem