söndag 14 juni 2009

Partylite och The




Har för första gången varit på Partylite party.

Jag beställde denna underbara lykta. Man kan ha den hängandes eller ståendes. Nu i kväll har jag lavendel ljus i den. Lavendel ska ju vara lugnande.

Jag beställde även denna glaslykta. Den kan man variera innehåll i, efter humör eller årstid. Amanda kom på ide´n att sätta i två rosor som vi hade hemma. Den ena har jag fått av Musa och den andra fick Leon i Skärholmen av socialdemokraterna på Sveriges Nationaldag. Nu fick dessa blommor förlängt liv. Snäckor i botten, passar ju nu i regnvädret, som aldrig tar slut. Ljuset är i citron doft. Det ska vara uppiggande.

Detta mango The bjöds det på under Partylites partyt. Jätte gott. Det säljs tydligen inte i affärerna. Värdinnan beställde detta till mig via en restaurang som kan köpa hos grossist. Det är av märket Pickwick. Hittar du det i din affär så rekommenderar jag att du köper det. Så fin i smaken.

Ha en skön kväll och sov så gott.

1 vänner:

Blogger Camilla skrev...

Ja ha då väntar jag på att bli bjuden på det någon dag då........ Bara så att du vet...
Fina ljusstakar/lycktor..

Kramis på dig vännne

15 juni 2009 kl. 18:37  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem