söndag 12 juli 2009

Besök hos syrran i Trosa






Idag åkte jag, Amanda och Leon till min syster med familj i Trosa. Redan kl. 10 åkte vi. Kom inte hem förrän vid 17.30.

Första fotot är på min syster. Min stora syster :-)

Äntligen hittade jag en Antik/Loppis affär att besöka. Där köpte jag en röd glasflaska till min syster, 45 kr. Till mig hittade jag 9 st tygmärken för 10 kr.

I en annan butik i Trosa köpte jag en korthållare. Rymmer 18 st kort. Perfekt till alla vykort som kommer. Jag brukar samla dem på kylskåpet, men detta är ju så mycket snyggare. I samma affär köpte jag ett plåthjärta med en ängel på. Det ska bli vår skyddsängel och den ska hänga på vår ytterdörr. 35 kr betalade jag för den.

Leon fick sin 4 års present av moster. Jätte fin T-shirt och Jo-Jo. Han blev så glad över presenten.

Amanda besökte Bisonoxar tillsammans med sin kusin, Isabella och hennes farmor Gertrud. Där fick de åka vagn ut till oxarna. Även mata dem. Amanda vågade inte mata, de "slickas ju".

Ja detta var vår söndag. Mysigt, trevligt och roligt. Jag tycker jätte jätte mycket om min syster.
Puss och kram till dig syrran. Tack för idag.

1 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Lycka till med filten, det tar lite tid men är ju kul när det blir klart =)
Ni verkar ha haft en trevlig dag hos din syster, jag har 2 yngre systrar och 2 yngre bröder.. Umgås mest med mina systrar =)
Imorgon åker jag, älsklingen och minstingen ner till enköping och blir borta några dagar..leta lite loppisar på vägen ner =)
Kraaaaam
Sanna

13 juli 2009 kl. 11:11  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem