söndag 19 juli 2009

Min balkong




Här kommer lite bilder från min balkong. Jag är så stolt över min tomatplanta. Den var 15 cm när
jag köpte den! Tomat plantan på bordet fick Leon på sin födelsedag av Camilla.
Använder även balkongen som "barnsal" och "intensivvård" för mina nya plantor och gamla och trötta plantor.
Lådorna på väggen hade jag Pansér i, som redan har blommat över. Har 2 Flitiga Lisor i den ena nu. Köpte plantorna på rea och det var bara 2 som klarade sig. Ibland är det ju faktiskt så att man får det man betalar för *L*

2 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Mysigt med egna tomater =)
Mmm visst är borden underbar..dom är inte tillverkad i trä utan..håll i dig..nåt plastliknande material..men det gör dom ju inte mindre vackra =)
Nämen, vart har hon då sin sommarstuga? Ja världen är inte direkt stor.. =) hihi..
Skall bli kul att se dina mormorsrutor, min dockfilt är i det närmaste klar..skall börja måla sängen imorgon hade jag tänkt =)
Nej nu skall jag duscha, packa o dona =)
Ha det gott gumman!
Kraaaam
Sanna

19 juli 2009 kl. 15:23  
Blogger Camilla skrev...

OJ vad dina är stora... Mina är pytte pytte små.. Blä för att inte ha inglasad balkong....

Kramis vännen

19 juli 2009 kl. 20:47  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem