lördag 22 augusti 2009

Länge sedan jag skrivit...




Hej alla kära.
Gubben har kommit hem från Turkiet, en vecka sedan. Skönt ha honom hemma.
Jag har stökat med blåbär och äpplen i veckan.
Jag har även jobbat med Tradera, jätte mycket. All data tid har gått åt till dem.

Jag köpte en ny dator i går. Så kul!!
Det blev en MACBOOK PRO 17 tum .
25490 kr som hittat ;-)
Köpte även ett svart fodral till den. 390 kr.

Sedan har jag fixat lite i våra hallar. Vi har två stycken. Köpt nya mattor. Satt upp en tavel hylla i den första hallen. Den får ni se foto på. Raije, Camillas bror, var min hantverkare och satte upp den. TUSEN TACK Raije.

Även köket har blivit "upp piggat". Jag har tvättat fönstret, alla 4 sidor *L*, satt upp nya gardiner. Ny duk på bordet också. Jag passade på att köpa en hel del när Hemtex hade sin sommar rea.

Sist men inte minst ett foto på sonen, Leon.

Många kramar till ER ALLA.

3 vänner:

Anonymous Anonym skrev...

Aaaaarrrggg!!!!!! Vad avis jag blir!!!!!! Jag vill också ha en sån!!!!!!! Jag har en iMac G5 med 17" skärm (en sån soom har hårddisk och allt i skärmen, ingen låda brevid). Just nu står den i änden av mitt pysselbord, och den får egentligen inte plats där. Eller snarare, jag vill ha den platsen med att bre ut mig på!! Det ska i framtiden bli nån sorts bärbar dator till mig, och självklart en mac!! Men när, och vad, det vet jag inte.

22 augusti 2009 kl. 18:05  
Blogger Mathilde skrev...

Åååååh den datorn vill jag också ha! Sjalv har jag en vanlig mac book, vit. Men den där står ju högst på önskelistan! Älskar Mac med alla smarta funktioner och all snygg design. Ta hand om den :)
Kram

22 augusti 2009 kl. 22:29  
Blogger Mindi skrev...

Vad kul med ny dator. :)
Vad duktig du är som fixar och donar där hemma!
Jag har inte glömt din grafik men jag har drabbats av någon förlamande trötthet. :( Usch!!! Men så fort jag piggnar till ( när nu det blir) så tänker jag på dig. :)

Kram
M I N D I

26 augusti 2009 kl. 10:13  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem