måndag 10 augusti 2009

Pay it forward = PIF

4 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Superkul! Då skall jag fundera ut vad jag skall pyssla ihop till dig, har du något förslag? =)
Mmm måste bara komma på ett bra swap tema..hmm..funderar funderar.. =)
Ha en fortsatt fin vecka!
Kraaaaam
Sanna

10 augusti 2009 kl. 21:19  
Blogger Anna skrev...

Jag vill vara med, om jag får - hurra!
/Anna www.ponny.nu/blog

11 augusti 2009 kl. 19:09  
Anonymous Carola skrev...

Japp jag är gärna med!!

12 augusti 2009 kl. 12:06  
Blogger Angelica - Angel - Dolliver skrev...

Om det behövs en till, till Piffen (du skrev det på min blogg), så är jag mer än gärna med! ;-)

Och du? Tack så mycket för dina fina ord på bloggen! Kul att vår semester kunde roa fler än bara oss i familjen! ;-)

Jättesmaskiga bilder du bjussar på här i bloggen! Sitter ju och dreglar ner hela tangentbordet!

Ha de så gott!
Kram / Angelica

12 augusti 2009 kl. 22:54  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem