torsdag 6 augusti 2009

TROSA INK, tatuering






Idag har jag varit i Trosa, igen. Hade med mig Leon , min faster, min systers också, och min kära syster.

Jag fixade min första tatuering!
Det blev på vänstra underarm med texten MUSA. Min kärleks namn.

Det är ett jätte trevligt ställe att tatuera sig på. Trevliga tjejer. Trivsam lokal och mycket BRA priser. Viktigast av allt de är SUPER duktiga på det dom gör.

Har du vägarna förbi Trosa eller söker bra tatuerare, besök TROSA INK.

Du kan nå dem via denna email: elisabeth.lindkvist@passagen.se
Hemsida är på "G". www.trosaink.se

2 vänner:

Anonymous Anonym skrev...

Snyggt!! Jag skulle gärna ha fler tatueringar, vill så gärna ha barnens namn på sidan av vaden, inne i en swirl. Makens namn sätter jag inte dit, jag är tyvärr realist, och inser att han kan tröttna på mig en dag. Idag har jag en kinesisk drake på vänster överarm, den tog jag innan jag blev alltför sjuk. Idag tror jag inte att jag klarar av en tat, speciellt inte på vaden. Min sjukdom gör att jag är beröringsöm, så min fantasi talar om för mig att det kommer att göra förj****gt ont, eftersom bara duschstrålarna gör ont. :-(

Hoppas en dag träffa på en tatuerare som går med på att göra det när jag är lullig på morfin!! ;-) (Obs! Jag skämtar!)

Din tat var jättesnygg!

6 augusti 2009 kl. 21:37  
Blogger Camilla skrev...

Fin , men som jag sa i går, du är inte klok..:)
Men det vet du redan...

Kramis på dig vännen..

7 augusti 2009 kl. 10:30  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem