fredag 31 juli 2009

Jag har fått POST!!


I kväll när vi kom hem låg detta fina brev på mitt hallgolv. Jag lovar att jag blev glatt överraskad.
Tänk att det finns så underbara vänner där ute.

TUSEN TUSEN TACK till dig LINDA http://scraplinda.blogspot.com/

Vilket vacker kort du scrapat.

Många många KRAMAR till dig!

2 vänner:

Anonymous Anonym skrev...

Vad glad jag blir över att du tyckte om det!! Jag hade mycket roligt när jag kom på tanken, och sen scrappade det. Med fem minuter till godo hann jag få det på lådan, så att du skulle få det idag! Hihihi, jag ääääälskar att överraska!

Kraaaaam, och trevlig helg!

31 juli 2009 kl. 21:20  
Blogger Camilla skrev...

Det var jättefint, jag såg det ju i verkligheten.
Tänk om man var så duktig själv..

Kramis på dig

1 augusti 2009 kl. 21:28  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem