tisdag 28 juli 2009

Elefanten LEFFE har kommit hem




I dag fick jag hämta ut min Leffe. Han är sååå söt och så väl gjord.
TUSEN TACK Solveig.

Titta in hos elefant sömmerskan ;-)

http://soligaklader.blogspot.com

7 vänner:

Anonymous Cissi skrev...

Sååå söt elefant!!!! =)

28 juli 2009 kl. 21:12  
Blogger Solveig Lövendahl skrev...

Så bra att han kommit fram och att du gillar honom! Tack för att du ville vara med och tävla!

29 juli 2009 kl. 12:49  
Anonymous Sanna skrev...

Såå söt Leffe =) Mmm brukar vara typiskt det där med tradera, alla betalar en vis tid i månaden =) hihi..
Imorgon blir det leksand sommarland =)
Kraaaaam
Sanna

29 juli 2009 kl. 14:30  
Anonymous Anonym skrev...

Grattis, såååå fin han var!! Men!!!! Du har ju just varit i mina krokar!!! Var tvungen att kolla var du bodde, när jag såg flera bilder från mina trakter, fick för mig att du bodde här. Men så var det ju inte, tyvärr... :-( Nästa gång du är i Linköping får du allt ta och titta förbi! ;-)

PS: Det finns bara en Linda Horn i Linköping, precis som det bara finns en Maria Kanat i Tumba! ;-)

30 juli 2009 kl. 16:41  
Anonymous Sanna skrev...

Nej jag har inte varit på några marknader och sålt i sommar, har inte haft den riktiga orken..får ladda för nån ev höstmarknad och julmarknad =)
Kraaaaam
Sanna

30 juli 2009 kl. 18:32  
Anonymous Anonym skrev...

Hahahaha!!! Jaaa, jag har en stooooor brevlåda! Vi bor i lägenhet med inkast på dörren, men vi är de enda i hela området som har brevlåda på väggen utanför - pga mitt rörelsehinder. Så det går ner stooora saker där, jag lovar! ;-)

30 juli 2009 kl. 20:50  
Blogger Camilla skrev...

Vad söt han var din lilla Leffe...

kramis

1 augusti 2009 kl. 21:37  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem