torsdag 12 november 2009

JUL SWAPP


Fantastiskt vi blev 26 tomtar med i swappen.
TUSEN TACK Mindi för att du "håller i trådarna".
Det är första gången för mig som jag är med i en jul swapp. Ska bli riktigt spännande :-)


9 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Julswappen verkade riktigt kul, men jag kände att jag inte riktigt hinner med något sådant i år så då fick det vara..påminn mig gärna nästa år så hakar jag på.. =) hihi..
SV: Mmm kul att shoppa lite onödigt ibland oxå, jag bara älskade svampkulan så den måste bara följa med hem.. =) hihi..
Jodå jag kommer att fota allt pyssel innan jag säljer dom..har just nu haft fullt upp med att planera och fixa inför blivande 10-åringens kalas på lördag.. blev en del när köket har agerat överstökig ateelje en längre tid och ateeljen förråd och jag blev tvungen att röja snabbt nu..sen e det ju bakning, övrig städning, mm..
Ni dax för utvecklingssamtal =)
Kraaaaaam
Sanna

12 november 2009 kl. 14:38  
Blogger Maries Pyssel och Jul skrev...

Hejsan, jag kikar runt hos julswapparna ;)

12 november 2009 kl. 20:32  
Blogger ♥ Carina ♥ skrev...

Hej! Det är första gången för mig med. Det känns spännande :)

12 november 2009 kl. 22:39  
Blogger Ebba skrev...

Kikar runt bland alla swappare. :-) Även jag är ny för i år!! Ska bli så kul! :-D /Ebba

13 november 2009 kl. 04:26  
Blogger Julswappen skrev...

Jätte kul att du vill vara med Mia. :)

Stor kram
M I N D I

13 november 2009 kl. 12:15  
Blogger Camilla skrev...

Nej men ojojoj , vad har hänt här dååå..
Fint du fått det..
Och du kul att du äntligen har skaffar dig din blogg så att du kan vara med på alla vårans minids swappar, det ska bli super kul tycker jag med julswappen det här året..

Kramis på dig och hoppas att du är färdig i tvättstugan nu..
//Camilla

14 november 2009 kl. 21:51  
Anonymous Anonym skrev...

Hej!
Kikar oxå runt bland alla julswappare. Är med för andra året, visst ska det bli roligt.
Jag är ju som du kanske vet syster till Milla och Rajje och har varit här och kikat ibland. Kram Maritha

15 november 2009 kl. 18:10  
Blogger Fotograferande Maria skrev...

Hej! Fin Lay out du har på din blogg. Köpt några swapppaket än?
kram Maria
www.mariasdagbok.blogspot.com

16 november 2009 kl. 14:07  
Blogger ankiann skrev...

Ja visst ska det bli kul :) Jag kikar runt hos julswapparna!

21 november 2009 kl. 22:01  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem