måndag 22 mars 2010

PÅSKSWAP

Hej alla,
tyst har jag varit men jag lever :-)
Blog känslan har inte infunnit sig :-(

Jag är i alla fall med i Påskswapen och det ska bli roligt.
Jag har köpt och packat till min vän. Återstår bara att posta.

Det senaste som hänt här är att min man och vår son har varit 3 veckor i Turkiet.
De har hälsat på farmor samt övrig fam.
Första gången som Leon varit borta från mig så länge. Men det var nog nyttigt
både för far och son ;-)

Kram på er ALLA om inte annat så skrivs det vid Påsk.

4 vänner:

Blogger Ebba skrev...

Hej hej!! Kikar in hos alla i påskswapprn. Kul att det är så många från julswappen, då känner jag ju igen er!! ;-) ha det bäst! Kram /Ebba

25 mars 2010 kl. 09:11  
Anonymous Sanna skrev...

Kul att du är tillbaka gumman! Kul med en påskswap =)
Jag har just lagt in en utlottning på min blogg..kika in vettja! =)
Kraaaaam
Sanna

25 mars 2010 kl. 21:21  
Anonymous Carola L skrev...

Ja, tack för paketet det var toppen!

29 mars 2010 kl. 08:13  
Anonymous Anonym skrev...

Har du fått ditt påskswappspaket?

Kram

31 mars 2010 kl. 13:50  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem