tisdag 16 juni 2009

Tandläkaren & Kebab & Glass

Det gick jätte bra hos tandläkaren. Både för Leon och mig. Vår tandläkare heter Maria. Hon är helt underbar. Leon gapade upp så fint hela tiden och var så samarbetsvillig.

I kväll har vi ätit kebab med pommes. Jag beställde extra stark, den var STARK. Mums.

Sedan blev det en glass till fotbollsmatchen mellan Sverige och Vitryssland. Jag åt en Nogger, första gången jag ätit denna. Kan jag rekommendera, men högt kcal, hela 280. Leon åt en Ice Age 3. Han gillade den också. Den innehöll 60 kcal. Amanda och Musa åt varsin Daim strut. Hur många kcal den har vet jag inte. Kanske lika bra *L*.

I morgon hoppas jag att jag får ett swapp paket. Jag är mycket nyfiken på vad det ska bli. Det ska även bli roligt att få veta vad "sommartjejen" tycker om det jag skickat.

Ha en bra kväll!

2 vänner:

Blogger Mindi skrev...

Usch tandläkaren tycker jag inte om... Eller tidigare har jag aldrig haft problem med att gå dit tills den dagen min nya tandsköterska dök upp. .( Hua! jag har tänkt att jag ska byta så många ggr men istället skjuter jag bara upp mina tider. :(

Kramis
M I N D I

17 juni 2009 kl. 12:13  
Anonymous Anonym skrev...

Usch, tandläkare är inte kul att gå till, bara lida pin, och sen betala för det med!!

Kikar in för att se vilka som är med i MINDIs sommarswap, tack för titten!

17 juni 2009 kl. 14:15  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem