måndag 20 juli 2009

Själv plock av JORDGUBBAR


Idag sov vi till kl. 11. Duschade, åkte till Tumba C med "gubben" och Leon. Vi åt frukost på Spaks
konditori *mums*
Leon stannade i centrum med pappa. Jag åkte med Camilla, Patricia, Amanda och Raye till Sturehovs själv plock. Jätte jätte mycket folk var där. Har aldrig sett så många där förut. Jordgubbar fanns det inte så mycket av, de flesta var små MEN mycket söta. Den rosa hinken är min, 2,7 kg och den gula Camillas, 2,9 kg. 80 respektive 87 kr betalade vi.

När jag kom hem blev det Tacos middag för barnen och mig.

Musa åkte till STHLM och köpa sina biljetter för att åka en månad till Turkiet. Jag stannar hemma med barnen. Det ska bli riktigt skönt. Jag har bestämt mig för att städa och fixa här hemma. Har ett rum på ca 30 kvm som används som förråd. Det ska städas ur och Leon ska få det som eget rum. Jag måste sluta spara på saker och sluta tänka "bra att ha"!

Raye var till Biltema och köpte en limpistol + limstift åt mig, 57 kr. Jag har ju tänkt att börja scrappa lite också. I alla fall Amandas inbjudningskort tills hon fyller 10 år.

Ja det är nog allt för idag. Går och jobbar min näst sista natt inför semestern i kväll. Sedan är jag ledig drygt 7 veckor :-)

KRAMAR TILL ER ALLA




2 vänner:

Blogger Mindi skrev...

Åh så gott med 7 veckors ledigt. :)
Vad är det du jobbar med?

Kramis
M I N D I

21 juli 2009 kl. 15:19  
Blogger Solveig Lövendahl skrev...

Jordgubbar låter gott! En överraskning till dig på min blogg! Hoppas du får en härlig semester!

22 juli 2009 kl. 15:13  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem