tisdag 1 september 2009

TRADERA

Ja min tid har inte räckt till att blogga senaste tiden.

Jag har sålt av barnens ur växta kläder på Tradera. Det blev 199 ! sålda auktioner.
Jag fick ihop en summa av 6 493 kr - på 30 dagar.

Perfekt nu när det ska köpas nya vinterkläder.
Leon har fått ny vinteroverall, vinter stövlar och mössa. Han har även fått byxor, långkalsonger och lite annat i klädväg. Han klarar sig till våren.

Amanda har vinterkläder också. Lite fler tights bara så är hon klar.

Adam däremot ska få vinterjacka och vinter skor. Blir en dyr affär. Han är så märkes medveten.

Idag ska jag ha budget genom gång för vår LH tillsammans med ordföranden, Biggan.

Sedan ska jag till C, hämta paket på Lindex, lämna in gammal medicin på apoteket och sedan fika med gubben. Han är ledig idag.

Eftermiddagen ska jag till tandläkaren. Efter det tror jag att jag ska åka till loppis, Läkare utan gränser. Brukar hitta fina saker *L*

Ha en bra dag!
Kram på er.






5 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Hihi säger du det, tyvärr har jag ju planera att behålla stjärnorna för egen del..älskar dessa saker i fattigmans silver =)
Hoppas du hittar några fina loppisfynd idag gumman! Mmm man kan tjäna stora pengar på tradera, jag skall sätta igån att sälja igen jag med bara örken kommer tillbaka.. =)
Kraaaaam
Sanna

1 september 2009 kl. 08:41  
Anonymous Anonym skrev...

Tack kära vän, för den lilla överraskningen på posten!!! Får klura lite på vad jag ska göra får något!!

Kram

1 september 2009 kl. 13:44  
Anonymous Sanna skrev...

Har nu bråkat med tandläkaren och dom har efter mycket om o men skrivit ut pencilin, hoppas nu bara att det skall hjälpa..orkar inte mycket mer känns det som nu.. Allt blir så jobbigt när värken sitter i huvudet.. Suck..
Kommer bilder på den jag gjort hittills bara mitt värk lagt sig..
Kraaaam
Sanna

1 september 2009 kl. 16:24  
Blogger Mindi skrev...

Men det är ju toppen att kunna sälja och få en slant. Jag la ut några auktioner i går. :)

Bamse kram
M I N D I

3 september 2009 kl. 19:14  
Blogger Mindi skrev...

Hej hej.... nu saknar jag dina uppdateringar. :)

Kramis
M I N D I

11 september 2009 kl. 11:13  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem