onsdag 14 oktober 2009

Höstmarknad i NYKVARN


I söndags var jag och Leon på höstmarknad med Camilla och hennes barn samt Raije.

Det var fint väder när vi åkte, vi hann gå på marknaden ca 1 h , sedan började det regna! Det regnade spikar, ok då, nästan.

Leon fick åka lite karusell. Han ville ha sockervadd, men det fick han inte i regnet. *Elak mamma*

Vi köpte hem bakat tunnbröd och julpapper.

Kan tänka mig att åka dit igen nästa år, men jag vill då ha fint höstväder.

2 vänner:

Anonymous Sanna skrev...

Kul med marknad i alla fall när man har bra väder =)
SV: Nu får du hålla tummarna att någon mer går med i swappen, annars blir det bara du och jag =) hihi..
Kraaaaam
Sanna

14 oktober 2009 kl. 18:35  
Blogger Mia skrev...

Hej,
jag är nöjd med dig bara *L*
Visst roligt om fler kommer med.
Har du sett att
http://mindidagar.blogspot.com/?zx=cc653f3762bf8304
ordnar med julkalender swapp?
Jag har även anmält mig till den.
KRAMAR

14 oktober 2009 kl. 18:38  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem