måndag 21 september 2009

AMANDA 10 år idag




Idag är det 10 år sedan jag födde min älskade prinsessa :-)
Jag var så lycklig över att få en dotter, fortfarande lycklig att hon finns med mig.

I kväll åt vi tårta från Spaaks konditori i Tumba. Efter skolan gick Amanda till C och
köpte en valfri tårta. Sååå duktig tjej.

Jag har inte hunnit fixa med tårta för att Leon har 40 graders feber och är så "mammig"

KRAM till er ALLA

2 vänner:

Anonymous Anonym skrev...

Grattis, grattis till stora tjejen!! Är det tårtan som är med på bilden? Ser supermumsig ut!! Vad söt hon är, din lilla... ooops!! förlåt, din STORA prinsessa!!

Kram

22 september 2009 kl. 09:48  
Blogger Mia skrev...

Hej,
ja tårtan som vi åt. Den var med smörkräm....tycker bättre om grädde.

22 september 2009 kl. 13:16  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem