tisdag 1 december 2009

TRADERA försäljning november

Denna månad blev det 1806 kr :-D
Perfekt i julklapps tider.

KRAM till ER ALLA

2 vänner:

Anonymous Anonym skrev...

MEN VAD GÖR DU min vän ???
Jag fattar inte, vissa grejer som folk köper av dig undrar man ibland över..
Men grattis tjejen

Kram Camilla

1 december 2009 kl. 22:41  
Anonymous Anonym skrev...

Hej
Jag heter Katrin och är 19 år. Jag går sista året på gymnasiet och vi håller på med det sista stora arbetet i skolan nämligen projektarbetet. Och jag har valt att skriva om förlossning/kejsarsnitt. (något jag vill bli i framtiden är barnmorska)
Jag har sökt och sökt på en barnmorska på nätet när jag äntligen hittade dig. Jag skulle jätte gärna intevju dig via mail om du hinner.
Om du inte vil så är det ett självklart att jag förstår. Men som sagt skulle bli jätte glad och det hade varit jätte bra.
Hör gärna av dig. Du kan nå mig på mitt Mail Chatrine90s@hotmail.com (hittade inte ditt mail).

Mvh Khtrine

1 mars 2010 kl. 22:06  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem