tisdag 6 april 2010

PÅSK swap


Här kommer ett foto på byteshandeln :-)
Kamera sladden hittad idag *puh*

Ha en bra arbetsvecka alla där ute. Själv är jag ledig 1 vecka till :-)

KRAM

2 vänner:

Anonymous Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg... skrev...

Just nu har jag en tävling i min blogg där man har chans att vinna varor till ett värde av 300.- på GrunneboGarn. Tävlingen hittar du här: http://www.annsann.com/2010/04/10/tavling-vinn-varor-till-ett-varde-av-300-pa-grunnebogarn/

10 april 2010 kl. 22:38  
Anonymous Sanna skrev...

Hej gumman!
Ja jag hoppas verkligen att husköpet går vägen.. =)

Nej ända sedan olyckan så har jag inte skapat något nytt alls till butiken..skall säga upp min plats där och ge någon annan chansen..

Ha en bra helg!
Kraaaaam
Sanna

14 maj 2010 kl. 20:51  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem