torsdag 18 juni 2009

Fest på Leons dagis och Amandas bakelse



På Leons avd var det fest i eftermiddag. Amanda och jag var på den. Musa jobbar. Det var tre barn som fick diplom och en ros. Till hösten ska de börja i sexårs verksamheten.
Leon har två år kvar i förskolan.

När vi kom hem så dammsög Amanda lägenheten och torkade golven. Vilken dotter. Hon har ju inte fyllt 10 år ännu!!!!
Sedan fixade hon kaffe och jordgubbsbakelser. Så gott. Jag älskar min dotter! Känns som om jag verkligen har lyckats uppfostra henne *L*. Vad vore livet utan min underbara dotter.

2 vänner:

Blogger Mindi skrev...

Det må jag säga.... så duktig hon är. :)

Kramis
M I N D I

18 juni 2009 kl. 21:19  
Blogger Camilla skrev...

Ja du ser vad duktig hon är din dotter..
Hoppas min tar efter där snart också..

Kramis så ses vi i morgon

18 juni 2009 kl. 22:01  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem