torsdag 18 juni 2009

Mitt SWAPP paket



TUSEN TACK AnnMari. Vilken fin försändelse med många frimärken. Jag blev glad bara av att se brevet. Jag som samlar på frimärken :).
Innehållet är TOPPEN.

Servetter med snapsvisor. Kul. Har jag aldrig sett förut.
Perfekt med isbitslådan. Vår hade gått sönder.
Två marinader, kan inte bli mer somrigt. Jag älskar dessutom chili marinad.
Sudoku tidning. Har jag inte lärt mig ännu men nu är det dax.
Sist men inte minst ett vackert sommarkort med en trevlig hälsning.

Nu väntar jag med spänning på nästa swapp ;-)

Många kramar till Mindi. TACK för att du "håller i trådarna".

2 vänner:

Blogger annmari skrev...

Kul att du blev nöjd. Servetterna inhandlade jag i Stockholm. Köpte likadana till mej själv som vi använde påmidsommarafton. Många snapsar blev det ;-) Sudoku är såååå skoj, så det är bara att sätta igång och gnugga geniknölarna nu

21 juni 2009 kl. 22:56  
Blogger annmari skrev...

Ändra gärna så vi som inte har blogger också kan kommentera

21 juni 2009 kl. 22:57  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem