torsdag 3 juni 2010

ROSA SWAPP



Fick ett jätte fint paket!
Rosa strand/kylväska, rosa fin bordslöpare och sist men inte minst en duschgele.

TUSEN TUSEN TACK Marica
englating.se

5 vänner:

Blogger Mindi skrev...

Vad fina grejor du har fått. :)
En sån där rosa väska har jag också och jag älskar den. :))

Stor kram och tack för att du var med i swappen. :)

MINDI

3 juni 2010 kl. 20:24  
Blogger Camilla skrev...

Oj vad fint du fick, mitt har inte kommit ännu, jag hoppas det kommer i morgon, vill ju ha det innan helgen...

Vad har du haft för dig i dag, jag kikade efter dig på gården när jag kom hem skulle berätta något för dig, men tar det i morgon..

Kram Camilla

3 juni 2010 kl. 20:51  
Blogger ~Marica~ skrev...

Vad glad jag blir att du gillade dina rosa presenter :) Är lite avens på den rosa kylväskan skulle gärna velat ha en likadan själv..Får se om jag hittar någon fler rosa...

Kram Marica

3 juni 2010 kl. 21:21  
Blogger Fotograferande Maria skrev...

Hej och TACK snälla för den fina swappen :) Jag bloggar precis om den. Jag blev så glad!!

Kram Maria
http://mariasdagbok.blogspot.com/

7 juni 2010 kl. 16:19  
Anonymous Sanna skrev...

Härligt med en rosa swapp..var ett tag sedan man swappade nu..hmm..men jag har ju tyvärr inte tid att dra igång en just nu så det får vänta.. =)

SV: Ja tyvärr är världen full utav avundsjuka idioter..suck..men jag och älsklingen skall gå stark ur detta oxå! =) <3

Ha en fortsatt underbar helg!
Kraaaaam
Sanna

12 juni 2010 kl. 17:30  

Skicka en kommentar

Tillbaka hem